Adwords

Med AdWords vælger du hvilke søgeord du vil være synlig på, når der søges på Google. Derudover skriver du annoncetekster, som vises i søgeresultaterne. Med AdWords har du altså fuld kontrol over hvilke ord du bliver fundet på, samt hvilken tekst der skal fremgå i søgeresultaterne. Sidst men ikke mindst betaler du Google et beløb hver gang der er søgt på et af de valgte søgeord, og det er endt med at der er klikket ind på din hjemmeside.
AdWords er uden tvivl, den hurtigste og nemmeste vej til synlighed på Google. Det er desuden en af de billigste måder at markedsføre sig på. Dine AdWords kan opsættes og indstilles på rigtig mange forskellige måder, og hver eneste flueben i opsætningen har afgørende betydning for din synlighed, og de udgifter der er forbundet med din synlighed.
Det er derfor en rigtig god idé, at du allierer dig med en ekspert, der kan hjælpe dig, så du er sikker på at alt bliver opsat på den rigtige måde, og du undgår at bruge dine penge på synlighed, som ikke gavner din forretning.
Hos 7mil er vi klar til at spænde syvmilestøvlerne, og få dig til tops på Google, så du kan få de rigtige besøg ind på dit website.

Fordele

Målrettet synlighed: Geografi + søgeord.
Fleksibelt budget: Du bestemmer hvor meget du vil investere.
Klart budskab til mulige kunder på Google: Du forfatter annonceteksten, som vises i søgeresultaterne
Klart budskab til mulige kunder på hjemmesiden: Du bestemmer, hvor på din hjemmeside de besøgende skal lande.
Gennemskuelighed: Du har overblik over dine udgifter, samt hvilken synlighed du har opnået.