Et Digitalt Fundament
I dag er hjemmesiden fundamentet for virksomheder, når vi snakker digitale investeringer og markedsføring. Det er her de besøgene finder dig hvis de googler, klikker sig videre fra sociale medier eller den samarbejdspartnere linker til fra deres egen side. Det er her den trafik du kan omsætte til kroner og ører bliver samlet sammen.
Derfor skal din side virke på tværs af platforme og formater, og selvfølgelig leve op til de standarder som blandt andet Google bruger som rettesnor, når den rangerer dig og dine konkurrenter i søgeresultater.
Hjemmeside udviklet for dansk virksomhed med restaurant og bar på Spaniens sydkyst, tiltænkt engelsk-talende publikum.
Mobilen Først
Mange virksomheder oplever i dag at mere end halvdelen af deres kunder besøger deres hjemmeside fra en mobiltelefon eller en tablet. I 2018 var det lige under 75% af vores kunders trafik der kom fra mobile enheder.
Udviklingen i Danmark er nået så langt at vi ikke længere snakker om responsivt design, hvor en almindelig hjemmeside tilpasser sig den mobile enhed, men design der fra starten er tiltænkt mobiltelefonen, så de fleste af dine brugere får den bedst mulige oplevelse.
Viden Er Alt
Effektive løsninger kræver viden. Hvor kommer trafikken til din hjemmeside fra i dag? Er der nogle flaskehalse, eller kilder som er underudnyttede? I dag kan vi med en række tekniske greb afdække disse spørgsmål og f.eks. opsamle de interessante segmenter og markedsføre din virksomhed specifikt ud fra konkrete parametre. På den måde får du et langt mere sikkert grundlag for hvor og hvordan du skal bruge dine markedsføringskroner.